Neff
Neff sa zameriava najmä na mladú populáciu, čo je vidieť najmä vo využívaní širokej palety pastelových farieb. Cieľom je všadeprítomná zábava a živosť tak typická pre mladosti. Sami v Neff sa tiež chápu ako tvorivé a mladý brand. Sám zakladateľ Shaun Neff na otázku ako opísať Neff hovorí: "Sme ako obrie automat na žvejka, ktorý do sveta pľuje nepreberné príchute, ktoré skvelé chutia." V Neff sa nezameriavajú na jednu špecifickú kategóriu oblečenie alebo čisto na jeden šport, ale presne naopak, ide o brand multišportovou a multikultúrne. V súčasnosti brand stále rastie, za ČEZ v mnohom vďačí tiež veľkému množstvu špeciálnych kolekcií, ktoré si rýchlo našli obľubu naprieč zákazníkov - ide o special kolekcie s Disney, seriálom Simpsonovci alebo napríklad s umelcami ako Snoop Dogg, deadmaus5, Wiz Khalifa či Kate Upton. Mottom je slogan "Forever Fun"!