Pánske snowboardové rukavice Billabong
Pánske snowboardové rukavice musia byť kvalitné. To znamená zateplené a nepremokavé. V ideálnom prípade potom ešte s priedušnou membránou, ktorá sa stará o vnútorný komfort. Ruky v teple a komforte sú dôležité najmä preto, že rukami sme pri jazde na snowboarde pomerne často v kontakte so zemou, čiže so snehom, zároveň sú vystavované prúdiacemu studenému vetru. Vedľa termo izolácií a nepremokavosti je dôležité tiež rozhodnúť sa, či potrebujete rukavice s chráničmi. Niektoré modely na našom eshope disponujú tiež odoberateľnými chráničmi zápästia, ktoré ochránia ruky pred zranením napríklad pri agresívnejšej jazde alebo pri freestyle. Rukavice mávajú aj radu netradičných vychytávok. Či už ide o vrstvu na utieranie nosa či snowboardových okuliarov, o vrstvy na prstoch umožňujúce ovládanie dotykových prístrojov, minikapsičku či iné. Vyberajte pánske snowboardové rukavice od popredných svetových výrobcov, z rôznych farebných variant, modelov a prevedení.
Vedľa Quiksilver a Rip Curl sa práve Billabong v súčasnosti radí medzi najväčších producentov produktov pre surfistov a surferky. Popri typických kúpacích šortiek (tzv. Boradšortek), plaviek alebo napríklad neoprénu sa ale Billabong zameriava aj na tradičné apparel. Preto môžete zakúpiť s ikonickou vlnkou mikiny, batohy, kraťasy, šiltovky a aj ďalšie doplnky. Medzi zásadné charakteristiky značky ako také patrí používanie prvotriednych materiálov a vernosť surferské kultúre. Billabong začal v roku 1973 a to s kúpacími šortkami, ktoré sám Gordon Merchant navrhol a vyrobil u seba doma a predával ich lokálnym surf shopom, skrze ktoré sa dostali k surferom samotným. Tí čoskoro zistili, že výdrž jeho šortiek je v porovnaní s tými ostatnými niekoľkonásobne vyššia. Merchant jej dosiahol technikou trojtého švu. Tahle skutočnosť sa onedlho kričala a Merchant začali vyhľadávať sami rideri, z ktorých mnohí sa dostali pod Merchantova sponzorská krídla. V 80. rokoch boli Billabong šortky k dostaniu po celej Austrálii, v priebehu 90. rokov potom značka expandovala na Nový Zéland, do Japonska alebo Južnej Afriky. Začiatkom nového milénia je Billabong dostupný vo väčšine krajín sveta.